La selecció femenina sub-20 de waterpolo, a semifinals del Mundial
Esports
Entre les internacionals hi ha la jugadora del CN Terrassa Isabel Piralkova
- Govern i Generalitat acorden tancar el text del conveni de la ronda Nord en un mes
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
13 de setembre de 2023 a
les 17:54
Actualitzat el
13 de setembre de 2023 a les
17:56
La selecció espanyola sub-20 femenina de waterpolo disputarà dijous la primera semifinal del Campionat del Món que es disputa a la ciutat portuguesa de Coimbra. El combinat que prepara Nani Guiu s'ha imposat aquest dimecres en la ronda de quarts de final a Israel per 10 gols a 4 (2-0, 1-2, 3-1, 4-1). Entre les 13 internacionals espanyoles hi ha la jugadora del CN Terrassa Isabel Piralkova.
Els altres tres aparellaments de quarts de final són els següents: Hongria-Nova Zelanda, Grècia-Itàlia i Estats Units-Països Baixos.
Les semifinals es disputaran dijous a les 20.30 i a les 22 hores (horari català). Divendres en els mateixos horaris se celebrarà el matx pel tercer i quart lloc i la gran final.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
El madrileny Álvaro García, segon fitxatge del CN Terrassa
-
Esports
Èxit rotund de la 25a edició del Torneig Europeu d'Escoles de Hockey
-
Esports
Abel Balderstone correrà a l’equip de Pogacar
-
Esports
El Terrassa FC jugarà a la Tercera Federació femenina la temporada vinent
-
Esports
L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada
-
Esports
Itàlia domina el Trofeu Internacional Ciutat de Terrassa