- El CN Terrassa es classifica per a la següent ronda de la Champions femenina
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2023 a les 20:59
Actualitzat el 24 de setembre de 2023 a les 17:32
L'equip femení del CN Terrassa s'ha classificat per a la següent ronda de la Champions League femenina que es disputa a Mataró. Aquest diumenge ha perdut per 20 gols a 7 davant les amfitriones del CN Mataró.
Dissabte, però, va guanyar els dos partits de la ronda prèvia de la Champions League que va disputar en aquest grup "C".
Les mataronines han guanyat els quatre partits i han acabat primeres amb 12 punts, seguides del Vouliagmeni grec amb 9 i el CN Terrasa amb sis punts. Aquests tres equips passen de ronda. El Zuglo honarès ha acabat amb 2 punts i el ZV de Zaan dels Països Baixos en té només 1.
En el primer partit, el segon de les egarenques a la capital del Maresne, el CN Terrassa s'ha imposat per 13 gols a 10 al BVSC Zuglo hongarès en un duel molt equilibrat, en el qual Isabel Piralkova ha estat la màxima anotadora amb quatre dianes. El conjunt que prepara Xavi Pérez ha començat molt fort i ha guanyat el primer quart per 4 a 1. La situació s'ha igualat al segon període, que ha acabat amb 2-2. A la represa, les egarenques han sabut gestionar el seu avantatge. Han encadenat un 3 a 4 i un 4 a 3 i s'han acabat imposant per tres gols de diferència (13-10).
Notícies recomenades
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any
-
Esports
Constantinos Tsakiris: “Al Terrassa FC no hi ha història d’èxit”