El Terrassa FC de futbol sala s’imposa a Mataró
Quarta victòria en quatre partits per als egarencs

ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2023 a les 17:10
Continua l’excel·lent ratxa de resultats del primer equip de futbol sala del Terrassa FC a la Tercera Divisió. Després d’imposar-se per 3 gols a 7 a la pista del CE Mataró “B”, el conjunt que entrena Jordi Cobo continua liderant la classificació de la quarta categoria del futbol sala espanyol empatat a 12 punts amb el FS Ripollet.
Els terrassistes han resolt el matx a la segona meitat. La primera ha estat força equilibrada. Als 9 minuts, Jordi Iborra, autor de tres gols, ha igualat la diana inicial del conjunt de la capital del Maresme. Al tram final, dos gols del veterà Diego Blanco i del mateix Iborra han fet pujar l’1 a 3 a l’electrònic. Biel Buscà ha retallat distàncies abans del descans.
A la represa, Buscà ha empatat a tres. A partir de llavors el Terrassa ha posat la directa i s’ha endut els tres punts gràcies a un parcial de 0 a 4. Els gols els han anotat Aarón Plaza, Tofi, de nou Iborra i Diego Blanco, que ha signat un doblet, als segons finals.
Notícies recomenades
-
Esports “Ara, la realitat a Tercera és molt diferent que abans”
-
Esports Estrena al camp de l’Espanyol “C”
-
Esports “És satisfactori seguir a la lluita per les medalles”
-
Esports Les finals del Campionat de Catalunya de hockey, el 7 de setembre i a l'Estadi Martí Colomer
-
Esports Ana Calvo i Lola Brea reforçaran l'Egara femení
-
Esports “Intento adaptar-me a tots els contextos”