Mariona Calvís, campiona d'Espanya de pump track
La també terrassenca de l’equip X-Riders CE Bike Marta Calvís es va penjar el bronze

- Mariona Calvís, campiona d'Espanya de pump track
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’octubre de 2023 a les 18:04
Actualitzat el 25 d’octubre de 2023 a les 00:23
La ciclista terrassenca de l’equip X-Riders CE Bike Mariona Calvís es va proclamar campiona d’Espanya de la modalitat de pump track en la categoria femenina d’elit-sub-23 amb un temps de 17”74. La seva germana Marta Calvís va finalitzar en la tercera plaça.
La competició es va celebrar a Fraga. Aquesta modalitat esportiva té el seu origen en el BMX i premia l’habilitat tècnica damunt la bicicleta. Es desenvolupa en un petit circuit, impulsant-se només amb la inèrcia dels salts i els diferents elements del mateix circuit.
En categoria masculina, Dani Vargas es va classificar desè i Iván Salmerón dotzè. En la categoria cadet femenina, la ciclista del Club BMX Terrassa Berta Martínez es va classificar en tercera posició.
Notícies recomenades
-
Esports Empat de Catalunya contra la selecció italiana
-
Esports Berta Abellan va refermar el seu lideratge
-
Esports Medalla de bronze per a Catalunya
-
Esports El Terrassa FC incorpora a l’extrem Joey Sleegers
-
Esports El primer derbi Club Egara-Atlètic, a la jornada vuitena de finals d'octubre
-
Esports Josu Gallastegi no continuarà al Terrassa FC