- Alumnes cantant una de les peces de Cantània. -
- TAG
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de novembre de 2023 a
les 14:07
La població osonenca d'els Hostalets de Balenyà va acollir el Campionat de Catalunya de clubs, darrera competició oficial del calendari català d'aquest 2023. El Club Gimnàstic Terrassa es va proclamar subcampió de Catalunya tant en la categoria absoluta com Open.
Integraven l'equip, que ha patit enguany una gran transformació, Clàudia Boada, Victoria Valeros i Laura Garcia, que van competir en els quatre aparells. Aina Ambrosio, Júlia Camps, Iris Espigares, Lucía González i Noa Muniesa ho van fer en un o dos aparells. Van assolir una puntuació de 168,750 punts. L'equip terrassenc només va ser superat pel La Salle Gràcia, que va ser el campió.
En nivell de base 1-5, el Gimnàstic Terrassa es va classificar cinquè, amb el concurs de les següents gimnastes: Valeria Barreira, Mariona Novo, Júlia Pérez, Ivet Salmerón i Lara Soria.
D'aquí a dues setmanes, l'equip absolut del Gimnàstic Terrassa afrontarà la primera fase de la Liga Iberdrola, en la qual s'enfrontarà als millors clubs espanyols.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”