Primera trobada de parkour al Bon Aire
L'organitzen conjuntament el Club Gimnàstic Terrassa i la Federació Catalana
- Els porcs senglars cada cop són més habituals en zones urbanes
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de novembre de 2023 a
les 18:27
El Club Gimnàstic Terrassa i la Federació Catalana organitzen aquest dissabte al pavelló del Bon Aire la primera trobada oficial de parkour que se celebra a Catalunya. Es tracta d’una important fita per al parkour, una activitat física basada en la capacitat motriu de l’individu. El seu nom procedeix del francès “parcours”, que significa “recorregut”.
L’objectiu del parkour és traslladar-se d’un punt a un altre de l’entorn de la manera més senzilla i eficient possible, adaptant-se a les exigències de l’entorn, només amb l’ajuda del propi cos.
El Gimnàstic Terrassa va obtenir molt bons resultats en el darrer Campionat d’Espanya. La trobada començarà a les 10 hores amb dos tallers: un d’”Speed” i un altre de “Free Style” a càrrec de Marcel Camps i Adrián Díaz. De 13.15 a 14 es desenvoluparà la competició Open. L’activitat es reprendrà a les 15 hores amb una trobada infantil i la continuació de l’Open per a la resta de participants. De 17.30 a 21 hores tindrà lloc una altra trobada infantil i sub-17 en les modalitats d’”Speed” i “Free Style”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
“Ens van anul·lar els resultats de la passada Mitja”
-
Esports
Tot o res per a l’Atlètic Terrassa al Pau Negre
-
Esports
Jornada de comiats al Club Egara: Mariona Girabent, Maialen García i Berta Muñoz
-
Esports
Nou jugadors de Terrassa disputaran la segona part de la Pro League
-
Esports
“Treballo cada dia per ser als Jocs de Los Angeles”
-
Esports
El CN Terrassa perd per penals contra el CN Sant Andreu i es queda sense final