El San Cristóbal cau per 3 a 1 i torna de buit del camp del Peralada
Els de Cristian García han jugat el partit que es va ajornar de la tretzena jornada per indisposició de 14 jugadors dels parroquials
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2024 a les 22:56
Actualitzat el 10 de gener de 2024 a les 22:58
El San Cristóbal ha caigut per 3 a 1 al camp del Peralada, en el partit que estava pendent corresponent a la tretzena jornada de lliga i que es va ajornar per indisposició de 14 jugadors del conjunt parroquial.
La primera meitat ha finalitzat amb el resultat de 2 a 0, pels locals, que han marcat en el minut 30, en un penal transformat per Júnior, i en el minut 38, de nou amb Júnior com a protagonista.
A la represa, el Peralada ha deixat el partit enllestit a favor seu, amb el 3 a 0 obra de Jandro, en el minut 55. El San Cristóbal ha retallat diferències en el minut 75, gràcies a un penal que ha concretat Yeray Sabariego. Tot i els intents dels de Cristian García, el marcador no ha variat i el partit ha arribat a la seva conclusió amb la derrota dels terrassencs.
Notícies recomenades
-
Esports
El Natació s'imposa per 7 a 17 a l'Horta a la lliga femenina
-
Esports
Plàcida golejada del CN Terrassa davant l'Encinas de Boadilla
-
Esports
Un punt per al Terrassa FC en un partit sense gols
-
Esports
Repòquer de Pau Petchamé davant del Taburiente
-
Esports
El San Cristóbal cau a casa amb un gol en el temps afegit
-
Esports
El Club Egara fa bons els pronòstics i s'endú el derbi femení