Xavi anuncia que deixarà el Barça a final de temporada
El de Terrassa ho ha explicat després de la derrota per 3 gols a 5 a Montjuïc davant el Villarreal
- Xavi anuncia que deixarà el Barça a final de temporada
ARA A PORTADA
-
-
Comencen les obres per reparar amb injeccions de resina els assentaments de la plaça del Gas Pilar Màrquez
-
-
Aquí teniu el primer llibre-guia de bèsties de Terrassa: "Són com nosaltres, una gran família" Javier Llamas
-
Rafel Comes, Medalla d’Honor de la Ciutat: “Sempre he intentat ser autoexigent i rigorós amb la història” Arnau Fort
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
27 de gener de 2024 a
les 22:33
Actualitzat el
28 de gener de 2024 a les
01:40
El terrassenc Xavi Hernández ha anunciat aquest dissabte que deixarà la banqueta del Barça a final de temporada. Ha estat per sorpresa, després de la derrota davant del Villarreal, que deixa els blaugrana a deu punts de distància del Real Madrid a la lliga.
L'entrenador blaugrana s'ha reunit després de la derrota per 3 a 5 a Montjuïc contra el Villarreal amb el president Joan Laporta. Dos minuts abans de les 22 hores, ha entrat a la sala de premsa acompanyat de la seva esposa, Núria Cunillera, i el seu germà i segon entrenador, Òscar Hernández.
Xavi ha dit que "el club necessita un canvi de dinàmica" i ha explicat en roda de premsa que la situació que viu l'equip l'està afectant a nivell psicològic.
"Necessitem un canvi de rumb. Aquesta decisió alleugerirà els futbolistes, que no es mereixen tot això", ha assenyalat. Diumenge comunicarà la seva decisió a la plantilla.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Jordi Delás veu recompensada la seva tasca silenciosa pel hockey més social amb l'Stick d'Or
-
Esports
Txell Vizcaino marxa de l'Atlètic per anar a Bèlgica
-
Esports
Espanya reprèn diumenge la Pro League a Bèlgica
-
Esports
Dos terrassencs, cara a cara a la final de la Champions de waterpolo
-
Esports
Set baixes als equips de waterpolo del CN Terrassa
-
Esports
Jordi Fitó entrenarà el segon equip femení del Júnior