Els Reds guanyen a València i continuen líders en solitari
Els Terrassa Reds van sumar una altra contundent victòria, al camp dels Valencia Firebats
- Els Reds guanyen a València i continuen líders en solitari
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2024 a les 19:34
Actualitzat el 05 de març de 2024 a les 19:36
Contundent victòria per 0 a 45 dels Terrassa Reds al camp dels Valencia Firebats en la quarta jornada del grup est de la sèrie “B” de la Lliga Nacional de futbol americà. Els egarencs són líders en solitari amb quatre victòries i cap derrota, seguits dels Valencia Giants amb 3 i 1 i dels Valencia Firebats i els Alicante Shaks amb dues victòries i dues derrotes. Continuen amb pas ferm en la seva lluita per assolir l’ascens de categoria.
Els Reds van començar molt sòlids en atac, movent cadenes gràcies a l’alternança de jugades de cursa amb accions de passada. Charlie Jiménez va obrir el marcador en el primer “drive” ofensiu amb una cursa de 5 iardes. La defensa dels Reds va fer un excel·lent treball durant tot el matx, posant constantment sota pressió l’atac dels Firebats. Els egarencs van interceptar el primer atac local. A continuació, els terrassencs van culminar el segon “drive” amb una passada de 21 iardes al nord-americà Fuller. El primer quart va acabar amb 0 a 14.
Notícies recomenades
-
Esports
Dani Olmo torna després d’un mes i resol el derbi
-
Esports
Riqui Puig torna a passar pel quiròfan: “És un dels moments més durs i complicats que m’ha tocat gestionar a la meva vida"
-
Esports
Un Terrassa FC molt solvent venç el Valencia Mestalla
-
Esports
Un rival crescut, en la primera cita de l’any del Terrassa FC
-
Esports
Triomf èpic d'un San Cristóbal que ha jugat amb nou tota la segona meitat
-
Esports
L’Europa “B”, primer rival de l'any del San Cristóbal