Or de Ferran Paredes i plata de Maria Migueles a l'Estatal de tennis taula adaptat
Esports
La competició es va desenvolupar a Tarragona
- Or de Ferran Paredes i plata de Maria Migueles a l'Estatal de tennis taula adaptat
ARA A PORTADA
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Publicat el
06 de març de 2024 a
les 17:40
Dues medalles per al tennis taula terrassenc al Campionat d'Espanya de tennis taula adaptat que es va dceelbrar a Tarragona. El palista egarenc Ferran Paredes, que milita a la UE Sant Cugat, es va proclamar campió d'Espanya en la categoria de discapacitat intel·lectual.
Per la seva banda, la jugadora del CTT Els Amics de Terrassa Maria Migueles es va proclamar subcampiona en la categoria adaptada de peu.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Còmode triomf del CN Terrassa davant del Rubí abans de l'Euro Cup
-
Esports
Victòria del CN Terrassa a Tenerife a la lliga femenina de waterpolo
-
Esports
El CN Terrassa s'imposa per 11 a 17 a Ceuta i continua invicte
-
Esports
El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
El Terrassa FC-Girona "B" tampoc es jugarà