- La marxadora Paula Juárez, bronze per equips al Mundial
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’abril de 2024 a
les 11:37
Actualitzat el
23 d’abril de 2024 a les
12:03
La marxadora terrassenca Paula Juárez es va penjar la medalla de bronze en la prova femenina per equips de marxa atlètica. Va ser en el marc del Campionat del Món per països en els 20 quilòmetres marxa que es va disputar a la ciutat turca d'Antalya. Juárez formava part de l'equip espanyol juntament amb Antía Chamosa, Lidia Sánchez-Puebla i Lucía Redondo.
Per la seva banda, Cristina Montesinos s’ha assegurat una de les dues places per disputar el relleu mixt als Jocs de París.
L'equip espanyol femení es va penjar la medalla de bronze en una prova en la qual es va imposar la Xina, seguida de la selecció peruana.
En la classificació individual femenina, Juárez es va classificar en la catorzena posició amb un temps d'1.31'56".
Amb aquesta medalla de bronze, l'equip femení espanyol va penjar-se la seva quarta medalla en un Campionat del Món per equips després de l'or aconseguit a Saranks 2012, la plata de Chihuahua 2010 i el bronze de Cheboksary 2008.
L'equip masculí espanyol, per la seva banda, es va penjar l'or mundial. Integraven l'equip Paul McGrath, Diego García Carrera, Álvaro López, Marc Tur i Iván López.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Empat de l'Egara masculí i derrota del CD Terrassa femení
-
Esports
Toni Bou, 40 vegades campió del món de trial: “Sempre penses en la retirada, però encara tinc corda”
-
Esports
Tampoc hi haurà hockey de la Divisió d'Honor aquest diumenge
-
Esports
La Cursa Fanny Sallés – Cursa de les Dones de Terrassa també queda suspesa
-
Esports
La Federació Catalana de Futbol suspèn la jornada per l'alerta vermella meteorològica
-
Esports
El CD Terrassa no pot badar dissabte amb el Carpesa