Les Palmeres com a possible solució
Esports
El president del Terrassa FC recorda que si el club obtinguès finalment la concessió del Terrassasports, es podrien assumir els equips actuals sense cap problema
- “Des de la pandèmia, la figura del psicòleg s’ha normalitzat més”
ARA A PORTADA
-
Terrassa Habitatge Terrassa incorpora 35 nous habitatges al parc públic amb la compra d'un edifici al carrer Mallorca Pilar Màrquez
-
Terrassa Detenen a Granollers dues persones més, una d'elles menor d'edat, pel tiroteig contra dos guàrdies civils a Terrassa Lucas Jiménez
-
-
Terrassa El PSC proposa Rosa Sanz per a les generals: “Terrassa i el Vallès Occidental han de tenir una veu forta a Madrid” Pilar Màrquez
-
Terrassa Tanca Tempus Fugit Room Escape: “Ens emportem el record de totes les rialles i moments viscuts” Lucas Jiménez
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
15 de maig de 2024 a
les 21:05
L’Ajuntament i el Terrassa FC s'han reunit aquest dimecres per segona vegada per tal d’intentar arribar a una solució a la problemàtica de la manca d'espai per al futbol base del Terrassa.
Jordi Cuesta, president del club, es mostra optimista al respecte. “Estem intentant arribar a un acord amb l’Ajuntament. Penso que estem fent un molt bon treball amb el futbol base i necessitem suport. Quan vaig arribar a la presidència del Terrassa, el club tenia 200 nens. Vam aconseguir arribar als 800 i ara en tenim 1.100. Ens trobem que no podem encabir tots aquests futbolistes a les nostres instal·lacions i ens hem vist obligats a fer una reestructuració. No volem donar un mal servei. No volem fer negoci amb el futbol base. No es tracta de tenir el major nombre de futbolistes possible, sinó de tractar-los com es mereixen. Donar un bon servei costa. No volem fer negoci”.
Per a Cuesta, l’única situació que faria viable la continuïtat de tot el gruix de jugadors i jugadores del futbol base és disposar d’altres instal·lacions, per bé que el club no està disposat a pagar-les a qualsevol preu. “Amb l’Estadi Olímpic no n’hi ha prou. Si no tenim altres camps, no és viable. I per fer-ho malament, preferim assumir només els jugadors i els equips que podem assumir”.
Considera el president del Terrassa FC que el club “necessita més instal·lacions”. I afegeix: “Si ens comparem amb el nostre rival històric, el CE Sabadell, ells gaudeixen d’una major disposició i d’una estructura més gran. Poden disposar de més camps. En aquest sentit, si volem ser professionals, necessitem que l’Ajuntament miri si es pot fer alguna cosa. És el que els demanem”. Per a Cuesta, la problemàtica de la manca d’instal·lacions esportives, de camps de futbol, es veurà notablement agreujada si l’equip aconsegueix l’ascens a la Primera Federació la temporada vinent. “Estem convençuts que pujarem de categoria. I llavors, la situació esdevindrà encara més greu”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Un triomf davant el Primorje croat en l’estrena europea del Natació
-
Esports
El Terrassa FC visita un Olot ascendent
-
Esports
El San Cristóbal vol sumar els primers punts fora de casa
-
Esports
Cinc incorporacions del CN Terrassa per continuar brillant
-
Esports
“Estic preparat per al moment i aprofitar-lo”
-
Esports
El CN Terrassa fitxa el nedador algerià Jaouad Syoud