Espanya tanca la Pro League golejant Alemanya
Esports
El quadre dirigit per Max Caldas ha batut la vigent campiona del món per 4 gols a 2. L'equip espanyol ha acabat penúltim
- Espanya tanca la Pro League golejant Alemanya
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Cultura i Espectacles Premi per a Rosa Boladeras: "“Ha desenvolupat una carrera versàtil que combina teatre, televisió i cinema" Javier Llamas
-
Terrassa Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg” Arnau Fort
Publicat el
12 de juny de 2024 a
les 18:50
Actualitzat el
12 de juny de 2024 a les
18:52
Ha sumat a Londres la seva quarta victòria, per 4 gols a 2, la selecció espanyola en el seu darrer partit en aquesta edició de la FIH Pro League masculina. El combinat que prepara Max Caldas, amb vuit terrassencs a les seves files, ha tancat la competició batent la vigent campiona del món, Alemanya. L’equip ha acabat penúltim amb 13 punts.
En aquest darrer duel, l’egarenc Marc Miralles ha inaugurat el marcador al minut 9 en un llançament de penal. Al 19, Gonzalo Peillat ha empatat, també de penal. Marc Reyné establia el 2 a 1 quan faltaven dos minuts per al descans. A la represa, Álvaro Iglesias ha fet el tercer al 40. Al 48, Marc Reyné anotava el 4 a 1. Els alemanys han retallat distàncies gràcies a un gol de Raphael Hartkopf al minut 58.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
Espectacular podi terrassenc en els 100 lliure a Palma
-
Esports
Divuit terrassencs, a les convocatòries de les seleccions sub-21
-
Esports
Tres plates per al CN Terrassa en la primera jornada
-
Esports
Set waterpolistes egarencs preparen les Copes del Món al CAR
-
Esports
Natàlia Escot s'estrena diumenge a l'Europeu femení sub-19
-
Esports
János Olgyay, subcampió d'Hongria de ciclisme en carretera sub-13