Daniela Quinzada juga divendres els quarts de final del Mundial juvenil
La selecció espanyola ha tancat la primera fase com a primera de grup, amb ple de victòries

- Daniela Quinzada juga divendres els quarts de final del Mundial juvenil
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de setembre de 2024 a les 15:51
La waterpolista del CN Terrassa Daniela Quinzada està disputant com a integrant de la selecció espanyola femenina juvenil que disputa aquests dies el Campionat del Món juvenil a la ciutat xinesa de Txengdu.
El combinat que prepara Marian Díaz ha guanyat els tres partits de la primera fase i ha acabat primera de grup amb vuit punts. Demà a les 11.30 hores (hora catalana) disputarà els quarts de final del Mundial. Va començar imposant-se per 12 a 10 a Itàlia i va batre després per penals a Grècia (15-14) i per 13 a 5 als Països Baixos.
Si supera divendres la ronda de quarts de final, Espanya disputarà dissabte les semifinals i diumenge a les 9 hores (15 hores a la Xina) la gran final d’aquest Campionat del Món.
Notícies recomenades
-
Esports Lars Ten Broek jugarà al CN Terrassa les dues pròximes temporades
-
Esports Per què les lligues de hockey no es queden a Terrassa?
-
Esports El CN Terrassa, subcampió de Catalunya juvenil
-
Esports Iker Reche, quart reforç per al Terrassa FC 2025-2026
-
Esports Miguel Pujol guanya el Ciutat de Terrassa
-
Esports La Fira de l'Esport s'apropa a la ciutadania