Natàlia Escot jugarà la semifinal del Mundial contra Anglaterra
Esports
La selecció espanyola va eliminar a l'Equador per 5 a 0 en el duel de quarts de final
- Natàlia Escot jugarà la semifinal del Mundial contra Anglaterra
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
29 d’octubre de 2024 a
les 19:56
Actualitzat el
29 d’octubre de 2024 a les
19:59
La davantera terrassenca Natàlia Escot va participar en la classificació de la selecció espanyola per a les semifinals de la Copa del Món sub-17 femenina que es disputa a la República Dominicana. La jugadora del Barça "B" va entrar al terreny de joc al minut 71 en substitució de la trigolejadora Paula Comendador en el duel de quarts de final davant de l'Equador, que va acabar amb un 5 a 0 per a les espanyoles. L'atacant madridista va marcar els tres primers gols. Els altres dos els va marcar Celia Segura.
La selecció que entrena Kenio Gonzalo disputarà la segona semifinal del Mundial sub-17 davant d'Anglaterra la matinada de dijous a divendres a les 00 hores a l'estadi Félix Sánchez de Santo Domingo. Les angleses van eliminar el Japó a la tanda de penals després d'empatar a dos gols.
L'altra semifinal enfrontarà la matinada de dimecres a dijous, també a les 00 hores, els Estats Units amb Corea del Nord. La final del Mundial tindrà lloc diumenge a les 23 hores, hora catalana.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Esports
L'equip masculí espanyol derrota Irlanda per 3 a 1 i es classifica
-
Esports
La selecció femenina avança fins a la segona ronda del Mundial
-
Esports
El Terrassa FC s'endú el derbi contra el San Cristóbal a l'Estadi Olímpic
-
Esports
Abel Recordà, quart del món a Suècia
-
Esports
La selecció femenina sub-18 de waterpolo venç a la Xina i passa com a primera de grup
-
Esports
El San Cristóbal incorpora a Baba Coulibaly, jugador que estava a prova