Chus Trujillo s'acomiada de l'afició del Terrassa FC
El preparador canari va ser acomiadat el passat dia 5 de novembre

- El CN Terrassa s'imposa per 8 a 9 a Mataró a la lliga femenina
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2024 a les 17:25
L’exentrenador del Terrassa Chus Trujillo ha dit adeu als aficionats amb un comunicat que ha penjat a les xarxes socials. “Estic tranquil amb tot el que he fet. M’he deixat cada minut de la meva vida per aconseguir el millor. Si no he pogut fer més, creieu-me que no ha estat per desídia ni per falta d’energia. Tinc tota l’energia del món”, explica en el text.
El preparador canari, que va ser acomiadat el dimarts de la setmana passada, diu haver-se sentit estimat i afegeix: “Espero que la meva sortida sigui la solució, perquè els aficionats us mereixeu el millor”.
Ha aprofitat per agrair la feina dels seus futbolistes, de l’”staff” tècnic, els treballadors del club i els mitjans de comunicació. “M’alegraré dels èxits del vostre equip, que ja és el meu”, assenyala.
Notícies recomenades
-
Esports El Vallès goleja el cuer i segueix colíder
-
Esports El Sant Pere assalta l’Àrea Olímpica en el derbi
-
Esports Un Cros en què tothom se sentirà còmode
-
Esports Vuit podis per al BMX Terrassa al Campionat de Catalunya de pumptrack
-
Esports "Dedico la victòria a la meva mare, que va morir de càncer"
-
Esports El CN Terrassa s'enfrontarà a dos equips croats i al Duisburg alemany a la fase de grups de l'Eurocup