Empat de la selecció espanyola femenina contra Bèlgica en el Mundial

Esports

Les de Carlos Garcia Cuenca van sumar un punt important contra una de les favorites per a les medalles

Publicat el 19 d’agost de 2026 a les 10:28
Actualitzat el 19 d’agost de 2026 a les 11:08

Bon empat de la selecció espanyola femenina de hockey en el Mundial que se celebra a terres blegues. Les de Carlos García Cuenca, amb la participació de cinc jugadores terrassenques, van igualar a un gol amb el combinat amfitrió, un dels favorits per a les medalles. Dijous, a les 17 hores, la selecció femenina disputarà el tercer i últim partit d'aquesta primera fase de la competició. El rival, en aquesta ocasió, serà Nova Zelanda i les de García Cuenca buscaran assegurar la millor classificació per a la següent fase.

El primer quart va ser de clar color belga. Les amfitriones van dominar el joc i van disposar d'algunes bones oportunitats que, entre les intervencions de la portera de l'Atlètic, Clara Pérez, i el desencert de les rematadores, no van acabar en gol. En el segon quart, Espanya va oferir millors prestacions, i va gaudir d'una doble oportunitat que ni la jugadora de l'Egara, Sofia Keenan, ni la terrassenca del HGC neerlandès, Marta Segú, van saber aprofitar

Tot i els bons minuts de les de García Cuenca, Bèlgica es va avançar en un llançament de penal-córner que Stepanie Vande Borre va transformar amb un tir ras. En el tercer període, la selecció femenina va oferir els seus millors moments, amb molta intenció atacant per tal de trobar el gol de la igualada. I el va trobar, en el minut 42, en un penal-córner que, en primera instància, no va sortir bé, però Lucía Jiménez va rebre la bola i va engaltar una rematada per alt que va sorprendre a la portera belga. En el darrer quart, les dues seleccions van tenir les seves opcions per guanyar, però l'empat ja no va variar.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google