Canvis en els últims actes de Festa Major per la pluja
Algunes activitats canvien de lloc i altres s'han suspès

- La Cecot, molesta per les baixes automàtiques per Covid
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 06 de juliol de 2022 a les 16:42
L'amenaça de pluja per aquest dimecres a la tarda a Terrassa ha portat a l'Ajuntament de Terrassa i les entitats col·laboradores de la Festa Major de Terrassa a fer alguns canvis d'última hora en els últims actes de la celebració. Algunes activitats canvien de lloc i altres s'han suspès.
Així, l'acte de Treure Ball de Festa Major amb el grup Revelhet, que estava previst per a les 19 hores a la plaça Vella, es traslladarà a les 18.45 hores a la plaça del Vapor Ventalló, sota cobert. De la mateixa manera, la ballada de sardanes amb la Cobla Sant Jordi - Ciutat de Barcelona que s'havia de fer a les 20.30 hores a l'era de la Masia Freixa, al Parc de Sant Jordi, es durà terme a la mateixa hora també a la plaça del Vapor Ventalló.
Per la seva banda, el concert d'òpera i sarsuela previst per dimarts a les 22 hores a la plaça del Rector Homs, es va haver de suspendre per la pluja.
Notícies recomenades
-
Terrassa Un home ferit greu per una ganivetada en una baralla entre famílies al barri de les Arenes
-
Terrassa Només 11 incompliments en 115 inspeccions d’aigües residuals industrials a Terrassa
-
Terrassa El nou hort urbà del barri de les Arenes ja està en marxa
-
Terrassa Xavi Coral, en l'adeu a Ramon Pellicer: "El punyetero es conserva millor que nosaltres"
-
Terrassa MútuaTerrassa participa a l’esdeveniment de referència sobre l’evolució del model assistencial
-
Terrassa Comencen les obres de millora de l’accessibilitat i l’asfalt a la rambla Francesc Macià