ARA A PORTADA
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
-
Terrassa El bomber enverinat a Manresa va estar al parc de Terrassa durant diversos anys Jordi Guillem
-
Terrassa Meritxell Lluís, candidata de Junts per Terrassa: "Confiem que a mitjan 2027 ja es puguin entrar llicències d’obres a Els Bellots II" Pilar Màrquez
-
-
Mentre esperem que plogui perquè baixi la factura de la llum, segons l'indescriptible president que les esquerres d'aquest país han permès, la banca espanyola deu somiar amb un tsunami que s'emporti la justícia europea. Ja és mala sort: després de la clatellada de les "clàusules sòl", el tribunal de Luxemburg ha emès una nova sentència que castiga uns altres abusos. En aquest cas, les clàusules de venciment anticipat, que permeten reclamar tot el deute de cop quan has deixat de pagar alguns mesos. En el cas del ciutadà de Santander que no s'ha deixat estafar, la famosa clàusula, la van aplicar per set mensualitats impagades. Això significava: pagar la totalitat del préstec, més interessos, despeses i el que més convingui. Com era demanar un impossible, el banc es va adjudicar l'habitatge per la meitat del valor de taxació. És a dir, "business as usual", a l'estil espanyol, amb la comprensió entranyable del govern, la cobertura de les lleis i la connivència implícita de la major part del sistema polític. Barra lliure per a la banca, en resum: aquest era i és el sistema al nostre país, que protegeix els abusos de les entitats financeres i deixa els ciutadans literalment en pilotes. No volíem pluja per curar tots els nostres mals? Doncs ja tenim pluja, però de sentències europees, que aixequen la moral, deixen aquest país com un drap brut i fan justícia. Millor pluja, impossible. Ara a veure com el nostre govern, tan aficionat a la meteorologia, i el nostre Congrés, tan incapaç de treballar de veritat per la justícia i pels ciutadans, s'ho munten per saltar-se a la torera la nova sentència... I les que vinguin. Ja poden buscar un bon paraigua, perquè tenen garantida la pluja i tot indica que aviat seran ells els que es mullaran.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Altres opinions
- El Canyut, els futbolistes i en Warhol Jordi Flores
- “Vuelve la burra al trigo” Ramon Bosch
- De tot fa cinquanta anys Salvador Cardús Ros
- L’orgull de viure sense demanar permís Nieves García Aguilera
- Menjadors escolars: la pròrroga en safata
- L’aeroespacial és el sector de les oportunitats per a la indústria Jordi Voltas
- Pluja de sentències europees · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.