ARA A PORTADA
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
-
Terrassa El bomber enverinat a Manresa va estar al parc de Terrassa durant diversos anys Jordi Guillem
-
Terrassa Meritxell Lluís, candidata de Junts per Terrassa: "Confiem que a mitjan 2027 ja es puguin entrar llicències d’obres a Els Bellots II" Pilar Màrquez
-
-
Aquest país (o "aquell", segons com es miri) s'ha convertit en una mena de malson judicial. Tot acaba d'una o altra manera als jutjats, en el que és un indici de descomposició política molt rellevant. Simplement significa el que significa: el sistema polític espanyol fa aigües per tot arreu. Repassem? Algunes notícies d'ahir… 1) L'entrada del Bigotes, Correa i Crespo a la presó. 2) Per compensar, el Tribunal Constitucional continua essent previsible i fiable: suspèn el "full de ruta" i denuncia Carme Forcadell a la fiscalia. 3) La fiscal en cap de Barcelona portarà a la fiscalia, és a dir, a ella mateixa, els insults d'un idiota a la sortida del judici del 9-N. 4) L'Audiència Nacional porta el Banc d'Espanya de l'època Zapatero als jutjats per l'afer Bankia, a l'espera, se suposa, de portar-hi el de l'època Rajoy, que també s'ha cobert de glòria i ha posat el seu granet de sorra per arruïnar el país. 5) Un jutjat d'Almeria estudia si hi ha alguna responsabilitat penal en l'operació "echemos a Pedro Sánchez y montemos una gestora". 6) Endesa i Gas Natural es consideren discriminades i perjudicades, pobrissones, i porten l'Ajuntament de Barcelona als tribunals perquè les obliga, oh, quina crueltat, a acceptar les mesures contra la pobresa energètica. 7) Mentrestant, la famosa "Operación Cataluña" entra en fase prejudicial i, si no, al temps, amb les revelacions periodístiques sobre els seus primers promotors (i espera't): Sánchez-Camacho i el cap de gabinet de Rajoy. La llista, a què hauríem d'afegir els clàssics (Pujol, Bárcenas, Borbón, Millet...), és infinita, infinita. El país sencer està en un embús a les comissaries, a les fiscalies, als jutjats, a la justícia europea… Tot va a parar a la justícia, en un embolic formidable en el qual el primer que es perd pel camí és la justícia. No sé, diguin-me exagerat, però jo diria que tenim un problema. Això és un curtcircuit amb totes les de la llei, o més aviat sense la llei, tan sagrada en aquest país. És tot un sistema el que va petant, dia a dia. La crònica política ha esdevingut crònica judicial. Era d'esperar en un país en què fa temps que la política ha deixat de funcionar.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Altres opinions
- El Canyut, els futbolistes i en Warhol Jordi Flores
- “Vuelve la burra al trigo” Ramon Bosch
- De tot fa cinquanta anys Salvador Cardús Ros
- L’orgull de viure sense demanar permís Nieves García Aguilera
- Menjadors escolars: la pròrroga en safata
- L’aeroespacial és el sector de les oportunitats per a la indústria Jordi Voltas
- Tots al jutjat · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.