- Confirmen que la muralla de llevant del Monestir de Sant Cugat és del segle XIV
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
A principis de febrer Diari de Terrassa avançava que la redacció del projecte del tercer carril de la C-16 estava en la seva fase final. Ahir, Territori va confirmar que licitarà aquest semestre les obres per eixamplar aquesta via al seu pas pel barri del Roc Blanc. L’objectiu és garantir una bona connectivitat amb la futura B-40, absorbint l’increment de trànsit que generarà la nova autovia. Els treballs ja executats i l’actuació anunciada avui suposen una inversió total de més de 40 milions d’euros. Les obres començarien el primer trimestre de l’any que ve.
Sense dubte, és un pas endavant a l’espera que es desencalli el IV Cinturó, tot i que continua sent una incògnita quan succeirà això. Tampoc s’avança en la construcció del túnel d’Horta. Després de l’intens debat de la setmana passada, les alternatives en el traçat encara són possibles i compatibles, segons la Generalitat. En tot cas, Terrassa continua depenent d’aquestes infraestructures claus per millorar la connectivitat i mobilitat. De fet, són claus per al desenvolupament econòmic de la ciutat. Per tant, són una prioritat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
- Arxivat a
- Editorial
Altres opinions
- Infraestructures per créixer · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Els noms de la riuada
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.