ARA A PORTADA
-
-
Terrassa Terrassa projecta 33 obres a 21 escoles públiques: "Seguim reclamant millores a la Generalitat" Pilar Màrquez
-
Terrassa L'Ajuntament nega cap irregularitat en els convenis amb l'entitat Actura: "Hem actuat amb totes les garanties" Joan Muñoz
-
Terrassa Queda desert el concurs de l’alberg i l’Ajuntament haurà de tornar a licitar-lo Pilar Màrquez
-
Publicat el
23 de maig de 2015 a
les 11:45
Despojado de toda patria e identidad, al terrassense -nacido en Aragón- Martín Mur Escanilla le correspondió dicha cifra al ingresar en el campo nazi de Mauthausen. Este mes se han cumplido 70 años de la liberación de esta cárcel del horror donde el carpintero egarense, vinculado a la CNT, encontró la muerte
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
FOTOS | El menú ja està servit
-
Terrassa
Terrassa s’estrena com a laboratori urbà amb un projecte sobre el consum d'aigua intel·ligent
-
Terrassa
El PSC exigeix una solució immediata per als contenidors soterrats de Terrassa: "Un remei provisional no pot convertir-se en permanent"
-
Terrassa
Les incidències amb els patinets elèctrics es disparen a Terrassa: més 1.000 en només vuit mesos
-
Terrassa
Un piano a l'hospital?: MútuaTerrassa aposta per la música
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la protecció clínica a totes les edats: "L'objectiu és promoure una atenció segura durant tota la vida"