El candidato de Convergència i Unió, Miquel Sàmper, valoró ayer positivamente la propuesta socialista, un "punto de partida genérico con el que podemos estar de acuerdo, y que necesita mayor concreción". La coalición valorará el lunes el contenido del pacto y fijará su posición al respecto.
Al margen del posible pacto socialista, Sàmper aprovechaba ayer para reaccionar al chaparrón de réplicas que generó su propuesta de "aparcar las siglas" en aras de un acuerdo político con ERC, TeC y la CUP, citando como ejemplo la posibilidad de que los candidatos se alternaran en la alcaldía. "Era un ejemplo irónico -comentó ayer-, un simple comentario para enfatizar que las negociaciones deben afrontarse desde la generosidad".
Sàmper insiste en la dificultad que entrañan las alternativas de mayorías en Terrassa y, aunque reconoce la victoria socialista, defiende la legitimidad de una alternativa y le recuerda al PSC que "desplazó en dos ocasiones a Mas del Govern con el tripartito, siendo CiU la fuerza más votada".
El comité de CDC evaluará el lunes el escenario político y también lo hará UDC, que se ha quedado fuera del pleno pero sigue participando en la toma de decisiones. Los tres concejales nacionalistas decidirán la continuidad o un cambio en la alcaldía ya que son imprescindibles para que la izquierda sume 14 en un pleno de 27.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Les incògnites sobre el cotxe abandonat a la C-58: d’on ha sortit i quan el retiraran? Joan Muñoz
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Mònica Botta, primera dona gerent del Consorci Sanitari de Terrassa: "Disposem de totes les eines per formar part de la transformació del sistema" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa presenta al·legacions a la Generalitat per reduir l'impacte del pla de renovables a l'Anella Verda Pilar Màrquez
Publicat el
29 de maig de 2015 a
les 21:54
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aliança entre l'Ajuntament i la UPC per buscar microplàstics als embornals
-
Terrassa
Xanguets, migas i perdiu
-
Terrassa
Una misteriosa i perillosa troballa enmig de Terrassa: “He trobat una bala tirada al terra”
-
Terrassa
La 2a Fira de la Cervesa Artesana, suma per primer cop un producte terrassenc: “Un comiat de l'estiu com Déu mana”
-
Terrassa
Crida als i les "skaters" de Terrassa: Classes gratuïtes i una JAM per a tots els nivells
-
Terrassa
Saps on és... un mosaic a l’accés de l’ensenyança