Este fin de semana, la productora Widescope ha rodado en nuestra ciudad parte de un spot publicitario para una entidad bancaria de Estados Unidos. La grabación ha tenido lugar en la calle del Peix, entre las calles de la Rasa y el Raval de Montserrat. El nivel de detalle del decorados montados ha sido uno de los grandes atractivos de esta nueva producción audiovisual en nuestras calles.
A media mañana del sábado los peatones pudieron comprobar como, poco a poco, la calle empezaba a tener la apariencia de una calle de la India. Paradas de especies, triciclos, coches y figurantes hindúes, e incluso una elefanta, dieron un tono exótico e inusual en esta zona céntrica y conocida de la ciudad.
Fue el domingo al mediodía cuando, con la llegada de los equipos de producción, comenzó la grabación que se prolongó hasta las once de la noche. Muchos curiosos y gente que paseaba por allí se detuvo atraídos por el movimiento y decorados tan bien conseguidos por los equipos de arte.
Cabe destacar la colaboración de diferentes comercios y entidades de la zona que participaron en el rodaje adornando sus fachadas y escaparates el Mercat de la Independència, Comerç Terrassa Centre y el Museu de la Ciència y la Tècnica de Catalunya, encargados de acoger a la elefanta (y a su acompañante) durante todo día.
ARA A PORTADA
-
Terrassa De Terrassa o des de París, les famílies no falten a la cita de Tots Sants: “No ho vivim com un dia trist, sinó de respecte” Pilar Màrquez
-
Terrassa Presència policial i alguns comerços tancats en una tarda presidida per la normalitat Sergi Estapé
-
Terrassa Lluís Puig: “Abans de l’acte públic, volia retrobar-me amb la casa i la família” Pilar Màrquez
-
Terrassa Ja coneixem els Terrassencs de l'Any 2026: Paula Leitón, Rosa Maria Ros i Miki Núñez Joan Muñoz
-
Publicat el
27 de juliol de 2015 a
les 15:59
Notícies recomenades
-
Terrassa
El full de ruta cap a un comerç més competitiu i arrelat
-
Terrassa
5 reptes per al futur del comerç a Terrassa: més enllà de la incorporació de noves tecnologies
-
Terrassa
VÍDEO | La xarxa ironitza amb la fumera de dos cotxes a la B-40: "És la nova manera de recordar que cal circular pel carril dret?"
-
Terrassa
Laura Torres, propietària d'un dels comerços més joves de Terrassa: “Sabíem que podia funcionar, tot i la competència”
-
Terrassa
Els mercats muncipals de Terrassa: adaptació als nous temps sense perdre essència ni proximitat
-
Terrassa
El Mercadal, sis segles d’evolució i canvis