El sorteo del cupón diario de la ONCE repartió el martes en Terrassa 350 mil euros. Rosa Maria Morillo Martínez, vendedora de la ONCE en la avenida de Barcelona, 180, vendió diez cupones premiados con 35 mil euros cada uno, lo que supone el total repartido entre sus clientes.
La ONCE ha repartido este año más de vienticinco millones de euros en premios en Catalunya. En el sorteo de Navidad, celebrado el pasado 1 de enero, dio 5,6 millones de euros en premios mayores en Santa Bárbara, Tarragona y Sabadell. El pasado 4 de marzo un cuponazo, dotado con 9 millones de euros también recayó en la vecina localidad de Sabadell y en los tres primeros meses de 2016, en Catalunya se han vendido 102 cupones premiados con treinta mil euros cada uno, lo que supone más de doce millones de euros.
140 agentes
La agencia de la ONCE en Terrassa presta servicio a 450 afiliados y cuenta con 140 agentes vendedores de los diversos productos de la organización.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
23 de març de 2016 a
les 16:18
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"