Por otra parte, el CET ha programado para el próximo miércoles otra salida del ciclo "Passejades pel Parc". Será un itinerario de nueve kilómetros por la Balma Blava, las tumbas y los restos del Trull de Can Robert. Información en el teléfono 618 27 00 49 .
El pianista terrassense Enric Carreras imparte hoy a las siete de la tarde, en el Centre Excursionista de Terrassa (CET, c/ Sant Llorenç, 10), la conferencia "Les curiositats del jazz", sobre diversos aspectos de la historia y las características del género.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
01 de març de 2017 a
les 22:10
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"