Discutieron. Según la Justicia, un contendiente dio un puñetazo al otro; al día siguiente, la víctima rompió la puerta de casa del agresor. Los dos han sido condenados: uno por lesiones, otro por daños.
No hace ni un año de aquello. Ocurrió el 16 de enero del 2017, a eso de la una de la tarde. La refriega se desató en la calle de Pau Marsal, por motivos que no han trascendido. Uno de los implicados asestó un puñetazo a otro en la cara, causándole una contusión en el lado izquierdo.
Pasaron las horas, pero no se calmaron los ánimos, por lo que parece. A las nueve de la noche del día siguiente, las diferencias entre uno y otro vivieron un segundo episodio. La víctima de la agresión se dirigió al domicilio del agresor. Agarró un obujto contundente y golpeó varias veces una puerta, hasta romperla y causar daños valorados en 1.315 euros.
La Audiencia Provincial, en apelación, ha condenado al autor del puñetazo a 200 euros de multa por lesiones y a pagar 450 euros al agredido. Y este ha sido castigado a una multa de 1.200 euros por un delito de daños y a abonar los 1.315 euros que costó arreglar la puerta.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
17 de novembre de 2017 a
les 22:17
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els altres terrassencs antifranquistes: “Me fui sin daros un beso”
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"