ARA A PORTADA
-
Terrassa De Terrassa o des de París, les famílies no falten a la cita de Tots Sants: “No ho vivim com un dia trist, sinó de respecte” Pilar Màrquez
-
Terrassa Presència policial i alguns comerços tancats en una tarda presidida per la normalitat Sergi Estapé
-
Terrassa Lluís Puig: “Abans de l’acte públic, volia retrobar-me amb la casa i la família” Pilar Màrquez
-
Terrassa Ja coneixem els Terrassencs de l'Any 2026: Paula Leitón, Rosa Maria Ros i Miki Núñez Joan Muñoz
-
Publicat el
06 de març de 2018 a
les 19:29
El grupo municipal del Partit Democràta (PDeCAT) se ha sumado a los actos conmemorativos del Día Internacional de la Mujer con una charla a cargo de Núria Balada, directora del Institut Català de les Dones (ICD) y Laura Borràs, diputada de Junts per Catalunya y exdirectora del Institut de les Lletres Catalanes. La directora del ICD consideró que "la solución es fomentar políticas de igualdad y muchas veces solo hemos hecho políticas reactivas porque partíamos de cero y debíamos dar solución a problemas ya existentes como la violencia de género". Balada también añadió que "tenemos una normativa que garantiza la igualdad sobre el papel pero en la sociedad existe un sesgo de género". Por su parte, la diputada de Junts per Catalunya, Laura Borràs, afirmó que "el feminismo no es una guerra de sexos sino que queremos que hombres y mujeres lleguen donde quieran sin limitaciones por sus roles". Borràs señaló que "la aspiración del feminismo es poder convivir en un mundo justo".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El full de ruta cap a un comerç més competitiu i arrelat
-
Terrassa
5 reptes per al futur del comerç a Terrassa: més enllà de la incorporació de noves tecnologies
-
Terrassa
VÍDEO | La xarxa ironitza amb la fumera de dos cotxes a la B-40: "És la nova manera de recordar que cal circular pel carril dret?"
-
Terrassa
Laura Torres, propietària d'un dels comerços més joves de Terrassa: “Sabíem que podia funcionar, tot i la competència”
-
Terrassa
Els mercats muncipals de Terrassa: adaptació als nous temps sense perdre essència ni proximitat
-
Terrassa
El Mercadal, sis segles d’evolució i canvis