Conseguir que los niños pequeños dejen el chupete no es tarea fácil, pero el Drac de Terrassa lleva con éste ocho años ayudando a los padres con la "Diada del Xumet" que organiza en la Plaça Vella. La colla celebra mañana una nueva edición en la que, desde las 10.30 de la mañana hasta las siete de la tarde, todos los niños que entreguen su chupete a la bestia recibirán a cambio otro, pero de caramelo.
La jornada comenzará con una batucada de los Diables de Sant Pere Nord. Entre las once de la mañana y la 1.30 de la tarde están previstos diversos juegos y talleres infantiles: carreras de sacos, salto de la valla, pinturas de rostro y, por supuesto, el "Joc del Drac", una especien de gincama inspirada en el de la oca. Es un juego de recorrido terrassense que Miqui Giménez y Anna Clariana crearon cuando Ministrils del Raval hizo el disco de canciones de la Festa Major. Todos los participantes recibirán una piruleta. A las 11.30 el Drac Infantil realizará una exhibición de bailes.
Las actividades de la tarde comenzarán a las 5.30, con la "plantada" de Dragonets Bessons de Sabadell, Drac Infantil de Granollers, Drac Petit d'Igualada y Drac Infantil de Terrassa. Media hora después chocolatada y actuación de Miqui Giménez. El correfoc final ha sido substituido por una cercavila sin fuego. "Según el Ayuntamiento, presentamos tarde la documentación para que pudiera autorizar una actuación con fuego para menores en la vía pública", señala Paco Salazar, cap de colla del Drac de Terrassa.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Les incògnites sobre el cotxe abandonat a la C-58: d’on ha sortit i quan el retiraran? Joan Muñoz
-
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Mònica Botta, primera dona gerent del Consorci Sanitari de Terrassa: "Disposem de totes les eines per formar part de la transformació del sistema" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa presenta al·legacions a la Generalitat per reduir l'impacte del pla de renovables a l'Anella Verda Pilar Màrquez
Publicat el
21 de setembre de 2018 a
les 20:15
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa ratifica l’exigència del ramal oest a la B-40
-
Terrassa
Can Tusell renovarà la pista de bàsquet entre finals d’any i principis del 2027
-
Terrassa
Aliança entre l'Ajuntament i la UPC per buscar microplàstics als embornals
-
Terrassa
Xanguets, migas i perdiu
-
Terrassa
Una misteriosa i perillosa troballa enmig de Terrassa: “He trobat una bala tirada al terra”
-
Terrassa
La 2a Fira de la Cervesa Artesana, suma per primer cop un producte terrassenc: “Un comiat de l'estiu com Déu mana”