El grup de teatre Casal Corpus de Barcelona va representar la novena obra per a concursar al XLV Premi Ciutat de Terrassa de teatre:"Animals de companyia"d´Estel Solé (Molins de Rei 1987), dirigida per Marc Bosch.
L´argument és senzill. Uns amics preparen un sopar-sorpresa per donar la benvinguda a una companya que es va intentar suicidar i ha estat ingressada uns mesos en un psiquiàtric.
La Clara (Gemma Mozas), la seva germana Laura (Laia Pérez) i el marit d´aquesta, en Marc (Marc Ortiz) seran còmplices d´un secret que els revela l´Àlex (Jordi Boldú) amic i enamorat de la Beth (Raquel Fernández) mentre esperen que arribi aquesta de la clínica per a sopar tots junts.L' Àlex, però , els demana que mantinguin el misteri durant la festa.
Descobrint intimitats
Les mentides donaran pas a situacions incòmodes on l´amistat es posarà a prova, on s´aniran descobrint intimitats i on cada personatge mostrarà la veritable personalitat.Els diàlegs que formen part del text són frescos i d´actualitat i els actors i actrius encaixen molt bé amb el rol que tenen a l´obra.
Una obra coral on es fa una crítica de la manca de comunicació en les relacions personals i sobretot de l´excés d´individualisme d´avui en dia.
La setmana que ve tancarà aquesta edició del concurs l´obra "Art" de Yasmina Reza que serà interpretada pel grup El Rossegall de Vilanova i la Geltrú. No ens la perderem!! .
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de març de 2019 a
les 21:47
Notícies recomenades
-
Terrassa
Programació completa de la Festa Major de Terrassa 2026: Divendres 3 de juliol
-
Terrassa
Terrassa busca data per a la reinauguració de la Masia Freixa
-
Terrassa
MútuaTerrassa tanca el 2025 amb un benefici de 6,66 milions d'euros
-
Terrassa
Aquestes seran les festes locals de Terrassa el 2027
-
Terrassa
Creixen tomaqueres inesperades a Can Jofresa
-
Terrassa
El projecte del portal de Sant Roc avança tot i l’oposició ecologista