C's ha vuelto a criticar la actitud del equipo de gobierno ante la denuncia presentada contra una maestra de la escuela Font de l'Alba por agredir, presuntamente, a una nima de 10 años que dibujó una bandera española en el álbum de fin de curso. Los padres presentaron denuncia en la comisaría de los Mossos d'Esquadra. Por su parte, el Departament d'Educació emitió un informe en el que no ve evidencia de maltrato físico.
Para C's, el alcalde, Jordi Ballart, debería haberse pronunciado sobre este caso. Hasta ahora no ha emitido ningún tipo de valoración. El portavoz de la formación naranja, Javier González, lamenta que el alcalde "no ha condenado los hechos". El concejal recuerda que la Generalitat sí considera una falta leve "romper en público el trabajo de una alumna" y "dejarla sola en el pasillo". Por este motivo, la autoridad educativa anunció que abriría un expediente disciplinario.
González considera que "el silencio de Ballart, que se esconde detrás de su concejal de Educación de ERC, es una señal de que este alcalde no gobierna para todos los ciudadanos de Terrassa". El grupo municipal recuerda que en noviembre del año pasado hicieron llegar a la Sindicatura Municipal de Greuges su preocupación porque en varios centros de Terrassa, entre ellos el Font de l'Alba, se estaba produciendo "control ideológico" por parte de algunos docentes.
ARA A PORTADA
-
Sorpresa i resignació al Parc de Sant Llorenç: "No ens hem assabentat que estava tancat" Aketza Martín
-
Recuperem el Karmel veu la "confirmació" de les seves denúncies en la resolució d'Educació Aketza Martín
-
-
Assalt violent al castell dels Records de Les Fonts: van lligar dues persones durant una hora Redacció
-
Publicat el 26 de juny de 2019 a les 20:57
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern encarrega a l'IRTA auditar les instal·lacions i revisar els protocols dels centres que treballen amb el virus
-
Terrassa
Més asfalt nou a Terrassa: ara als carrers de Navas de Tolosa i Mare de Déu de l'Esperança
-
Terrassa
Les urgències es comencen a col·lapsar per la grip: pacients esperen fins a 72 hores per un llit a l'Hospital de Terrassa
-
Terrassa
Mor Mario Pena, expresident dels Castellers de Terrassa
-
Terrassa
“Rebo tant o més que el que dono”
-
Terrassa
Una mare i el seu fill es queden atrapats en una coneguda botiga de joguines de Terrassa