La Societat Catalana de Cirurgia Ortopèdica i Traumatològica lliura aquesta nit els Premis d'Honor i Excel·lència al Palau de la Música. Entre els professionals guardonats, el terrassenc Marc Garcia-Elias i Cos, metge traumatòleg especialitzat en la cirurgia de la mà.
El reconeixement a la tasca desenvolupada pel doctor Garcia-Elias arriba tres setmanes després que hagi estat nomenat president de l'International Federation of Societies for Surgery of the Hand (IFSSH), càrrec que exercirà fins a l'any 2022.
Amb més de quaranta anys de carrera professional com a cirurjà, docent i investigador, Marc Garcia-Elias rep aquesta nit un dels tres premis a l'Excelència Professional que concedeix la SCCOOT. També serà reconeguda la trajectòria dels doctors Carles Torrents i Carles Villanueva.
Marc Garcia-Elias i Cos és doctor en medicina i cirurgia per la UAB i Master en Biomecànica per la Mayo Medical School, Rochester, MN (EEUU). És co-fundador de l'Institut Kaplan de Cirurgia de la Mà i ha estat president de la Socie-tat Espanyola de Cirurgia de la Mà i secretari general de la Federació Europea de Societats de Cirurgia de la Mà.
El doctor Garcia-Elias ha editat dos llibres sobre la seva especialitat i més de 120 articles científics a revistes especialitzades.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de juliol de 2019 a
les 20:14
Notícies recomenades
-
Terrassa
Fotos | La cuina de les vacances
-
Terrassa
El fisioterapeuta de Terrassa Joaquin Peñalver elogia aquest curiós producte per tractar les lesions: "És un altre nivell"
-
Terrassa
Tot el que has de saber de l'eclipsi: consells, hores claus i els millors punts d'observació
-
Terrassa
La resistència de la tapa imbatible: “La gent que ens visita és de confiança. Bona gent”
-
Terrassa
Un eclipsi solar històric que no et pots perdre
-
Terrassa
Qui va ser una historiadora i investigadora activa que dona nom a un passatge del Segle XX?