La Policia Municipal va trobar dilluns un cotxe que havia fugit després de xocar amb uns contenidors de residus al carrer d'Adra. Una ciutadana va trucar la policia a les 8.40 del vespre per avisar que un turisme havia topat amb uns contenidors i el conductor volia marxar del lloc. Els fets van tenir lloc a l'alçada del carrer d'Albacete. Una patrulla es va adreçar al lloc. Hi va trobar un contenidor danyat i restes del vehicle a la calçada. La testimoni va donar dades sobre marca i color del vehicle. Els agents van donar una batuda per la zona i van localitzar un vehicle que coincidia amb la descripció i que presentava danys que es corresponien amb l'accident. Per tot això, els guàrdies van denunciar el conductor per marxar del lloc de l'accident sense facilitar dades.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
24 de juliol de 2019 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D