Judit va ser acomiadada ahir al migdia en una cerimònia íntima oficiada en l'oratori del complex funerari municipal. Carlos, el seu ex xicot, que la va matar el dissabte a tirs i es va matar ell després, serà acomiadat avui pels seus.
Ell era mosso d'esquadra i treballava en la unitat de seguretat ciutadana de la comissaria de Terrassa. Judit tenia 29 anys. Carlos, 42. Havien trencat la seva relació mesos enrere, però ell insistia per a reprendre-la. Atosigaba a la jove, segons la família de la noia. El dissabte, a les 9.30 de la nit, la va esperar en l'avinguda de Madrid, en Torre-sana, on ella vivia amb la seva mare. La noia arribava de fer unes compres en un supermercat. La seva exparella va aprofitar l'entrada del cotxe de Judit en el pàrking per a entrar ell darrere.
El mosso es va acostar a la víctima. Portava la seva arma reglamentària a la mà i va disparar diversos trets. Pel que sembla, a la noia no li va donar temps ni a sortir del seu vehicle. Ultimat el crim, el mosso es va llevar la vida d'un tret. Segons fonts pròximes al cas, un veí que s'havia acostat al lloc en sentir els primers trets va ser testimoni del suïcidi.
El sepeli per Judit es va celebrar ahir al migdia. El de Carlos es farà avui, a les 9.45 del matí, a Rubí, localitat de la qual era natural. Serà a la parròquia de Sant Pere. Els companys de l'homicida estan colpits. Res els feia pensar en un desenllaç així protagonitzat per un agent que passava per ser "prudent, mesurat, ordenat".
ARA A PORTADA
-
Terrassa Nervis entre els comerciants davant la possible onada de saquejos: "Estem a l'ull de l'huracà" Joan Muñoz
-
Terrassa El professor de la UPC Xavier Álvarez, sobre l'accident a Toledo: “El sistema no està preparat per la responsabilitat que té” Arnau Fort
-
Terrassa El tanatori públic d’animals, pioner a Catalunya, estarà enllestit a l’abril i podria obrir al maig Pilar Màrquez
-
Terrassa La vaga de maquinistes suprimeix un tren de l’R4 i retalla el trajecte de dos més en un matí amb menys viatgers Pilar Màrquez
-
Terrassa El Roc Blanc es prepara per a una nit de terror de pel·lícula: ensurts i 100 quilos de caramels Arnau Fort
Publicat el
21 de gener de 2020 a
les 21:20
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els patis d’onze centres educatius tindran pèrgoles noves contra el sol
-
Terrassa
Els terapeutes ocupacionals del CST atenen prop de 900 pacients cada any
-
Terrassa
Terrassa ajorna el ple i suspèn tots els actes oficials per l’accident d’Urda
-
Terrassa
"Un accident de tren així no pot quedar silenciat, com va passar el 1939"
-
Terrassa
El xef Marc Ribas aparta els fogons de TV3 per debutar com a DJ a Terrassa
-
Terrassa
Repensem la Ciutat respon a les Jornades d’Urbanisme informatives del POUM