JxCat es constituirà com a partit en una assemblea que se celebrarà el proper 25 juliol sota la batuta de l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont, que fa un pas endavant mentre el PDeCAT encara no ha decidit quin serà el seu futur. Els exconsellers terrassencs Josep Rull i Lluís Puig s'han sumat a aquesta iniciativa.
L'anunci de la creació del nou partit l'han fet de forma simultània l'expresident català i diversos càrrecs de JxCat a través de les xarxes socials, on han publicat un manifest en el qual conviden a sumar-se a la nova formació a tots aquells que vulguin "el millor per al país".
Entre els que signen el text figuren els exconsellers presos Jordi Turull, Josep Rull i Joaquim Forn; lexconseller de Cultura Lluís Puig, actualment a Brusel·les, l'exlíder de l'Assemblea Nacional Catalana Jordi Sànchez, i alguns consellers de l'actual Govern, com Meritxell Budó i Damià Calvet.
A Terrassa, la regidora Meritxell Lluís s'ha sumat al manifest i al projecte de la nova formació políica a través del seu compte de twitter. "Jo també em comprometo a fer de Junts per Catalunya una eina transversal, plural i eficaç al servei de la república catalana i de les persones. El dia 25 començarem a caminar junts", ha piulat.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Sense trens a l'R4, incertesa i poques alternatives: "Per culpa seva, vas de cul" Arnau Fort
-
Terrassa El camí del revolucionari Juli Soler, de Terrassa a elBulli: “Sense ell, Ferran Adrià no hagués estat qui és avui” Arnau Fort
-
Esports El vessant solidari de l’egarenc Dani Olmo: "Em sentia en deute amb Croàcia i volia retornar-li alguna cosa" Sergi Estapé
-
Diners Més de 6.000 empreses salvades en 15 anys: “Ens ho van posar tot molt fàcil durant tot el procés” Laura Massallé
-
Publicat el
02 de juliol de 2020 a
les 20:00
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una nova cara per a la plaça de l’Aigua?
-
Terrassa
Terrassa aborda el biaix de gènere en el diagnòstic de les malalties minoritàries
-
Terrassa
Els Bombers Voluntaris es concentren als jutjats de Terrassa: "Tots els treballadors han de tenir assegurada la cotització a la Seguretat Social"
-
Terrassa
Reprenen de circulació de trens de Rodalies amb incertesa encara a l'R4
-
Terrassa
Sense servei a tot Rodalies per "causes alienes"
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D