La mobilitat queda restringida a l'àmbit comarcal

Publicat el 19 de desembre de 2020 a les 04:00
El Govern va deixar clar divendres que es continua amb el perímetre tancat al conjunt de Catalunya, "excepte per visites a familiars o a gent propera durant aquests dies de Nadal". La mobilitat dins del territori català queda restringida a la comarca "tota la setmana fins el dis 11 de gener". I, de nou, una excepció: quan una bombolla de convivència vagi a casa d'un familiar o persona propera, es desplaci a una segona residència o vagi a un establiment hoteler o casa rural.

La consellera de la Presidència, Meritxell Budó, va explicar que Andorra i l'Alt Urgell s'assimilaran a una sola comarca, de manera que es permetrà la mateixa mobilitat entre aquests territoris com es fa a nivell comarcal. Les autoritats d'Andorra i l'Alt Urgell havien reclamat aquesta decisió. El Govern va reiterar que ni hi podran haver patges reials i les cavalcades de Reis seran "més estàtiques". El curs escolar es reprendrà el 11 de gener després de les vacances de Nadal.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google