- Retencions a la C-58, la B-30 i l’AP-7
ARA A PORTADA
-
-
Llargues cues en la reobertura de l'Orxateria Ribera: "Hi haurà gelats que no hem fet mai" Aketza Martín
-
Incendi dels grans al Mercat de Can Boada: quatre vehicles calcinats i una quinzena de dotacions de Bombers Joan Muñoz
-
L'Ajuntament pacta noves millores de la línia 13 a Can Gonteres i recupera la parada d'Iniciativa Redacció
-
Publicat el
03 de maig de 2021 a
les 07:59
Actualitzat el
03 de maig de 2021 a les
10:01
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí es registren retencions a diversos punts de la C-58. En sentit sud, és a dir, direcció Barcelona, la circulació és lenta del quilòmetre 0,5 al 3, a l’alçada de Montcada i Reixac, i del 12 al 13,5, a Badia del Vallès. En sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 6 al 3, a Ripollet, cap a Terrassa.
Pel que fa a la resta de vies que passen per la nostra comarca, a la B-30 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 10 a l’11,2, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58. En sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 10 al 8, a Cerdanyola del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58.
A l'AP-7 la circulació és intensa en sentit sud del quilòmetre 148 al 146, a Barberà del Vallès, cap a a Martorell, i en sentit nord, del quilòmetre 147 al 148, també a Barberà del Vallès, cap a Girona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen amb normalitat, i els de les línies R4 i R12 de Rodalies, també, segons comuniquen ambdós operadors.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Concili Egarenc, Segle XX i Arxiu Comarcal de l’L9 queden anul·lades degut a un tall per obres al carrer de Navas de Tolosa, fins al 15 de juliol. Els autobusos urbans d’aquesta línia es desviaran pels carrers del Pare Font i de Sant Sebastià. Així, Tmesa recomana dirigir-se als pals provisionals situats al carrer del Pare Font, al carrer de Sant Sebastià o al carrer del Tren de Baix.
TGO informa de normalitat en el seu servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també funcionen segons l’horari previst.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El síndic registra 3.770 actuacions el 2025
-
Terrassa
L’Escola Pia de Terrassa presentarà el seu Batxillerat en una jornada de portes obertes
-
Terrassa
Terrassa promociona la Fira Modernista i la seva oferta turística al saló B-Travel
-
Terrassa
L'estudi de paisatge de la ronda Nord queda desert mentre s'adjudica l'informatiu
-
Terrassa
El CST aposta per la simulació amb escape rooms per millorar la resposta en situacions crítiques
-
Terrassa
Detingut a Terrassa un lladre multireincident que havia robat joies per valor de 200.000 euros