- Retencions en alguns punts de la C-58, la B-30 i l'AP-7
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de maig de 2021 a les 08:01
Actualitzat el 14 de maig de 2021 a les 09:58
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí es registren retencions a la C-58 sentit sud, del quilòmetre o al 3, a Montcada i Reixac, cap a Barcelona. En sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 6,5 al 4, a Ripollet, cap a Terrassa.
Pel que fa a la resta de vies que passen per la nostra comarca, a l’AP-7 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 146 al 148, a Santa Perpètua de Mogoda, cap a Girona. A la B-30 sentit sud hi ha retencions del quilòmetre 10 l'11,5, a Badia del Vallès, cap a Tarragona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen amb normalitat, i els de les línies R4 i R12 de Rodalies, també, segons comuniquen ambdós operadors.
Quant als autobusos urbans de Terrassa, les parades Concili Egarenc, Segle XX i Arxiu Comarcal de l’L9 queden anul·lades degut a un tall per obres al carrer de Navas de Tolosa, fins al 15 de juliol. Els autobusos urbans d’aquesta línia es desviaran pels carrers del Pare Font i de Sant Sebastià. Així, Tmesa recomana dirigir-se als pals provisionals situats al carrer del Pare Font, al carrer de Sant Sebastià o al carrer del Tren de Baix.
TGO informa de normalitat en el seu servei. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis també funcionen segons l’horari previst.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades