- Polèmica per la policia de barri
ARA A PORTADA
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
23 de juny de 2021 a
les 07:39
Actualitzat el
23 de juny de 2021 a les
10:08
Durant la matinada la nuvolositat augmentarà progressivament fins a quedar el cel entre mig i molt ennuvolat. Al centre del dia s'obriran clarianes transitòries. A Terrassa, s'espera pluja a partir del mig matí, de forma intermitent fins al vespre-nit. Serà d'intensitat entre feble i moderada i acumularà quantitats entre minses i poc abundants.
Les temperatures descendiran lleugerament. A la nostra ciutat s'espera una mínima d'uns 17ºC i una màxima d'uns 25ºC.
Fins a primera hora de la tarda i a partir del vespre el vent bufarà fluix i de component variable. La resta del dia s'imposarà el vent fluix amb cops moderats de component sud.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Un jove terrassenc amb un euro i un objectiu, conquerir Europa: "Hi ha molta més gent bona del que se'ns diu"
-
Terrassa
Saps on són... els felins a la porta de l'ensenyament