Quatre persones ateses després d'un incendi
Una víctima va ser traslladada a l'Hospital de Terrassa
- Venia droga enviant la seva ubicació als compradors
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2021 a les 18:40
Quatre persones van ser ateses aquest dilluns després d'un incendi declarat a la cuina d'un habitatge a Sant Pere Nord. Un dels afectats va ser traslladat a l'Hospital de Terrassa per inhalació de fums.
El sistema 112 va informar la Policia Municipal i els bombers a les 6.20. S’havia calat foc a la cuina d’un habitatge del carrer del Pintor Huguet, a l’alçada de carrer de la Poetessa Caparà. Van acudir al lloc una dotació policial i tres unitats de Bombers de la Generalitat, que van comprovar que el foc s’havia originat en una paella i que havia arribat fins a la campana extractora, tot i que els mateixos habitants del pis el van poder extingir.
Els agents van tallar el trànsit de la via perquè tants Bombers com el SEM poguessin realitzar les tasques de comprovació de la seguretat i atendre a les quatre persones que hi havia dins l’habitatge en aquell moment, segons la policia. Una d’aquestes persones va ser traslladada en ambulància a l’Hospital de Terrassa, afectada per inhalació de fums.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"