Punt final al confinament de la jove egarenca a Malta
Terrassa
Laura Santfeliu, de 16 anys, ha tornat a casa després d’una estada accidentada a aquest país, on va anar per aprendre anglès i va acabar confinada en un hotel durant dotze llargs dies
- Punt final al confinament de la jove egarenca a Malta
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
23 de juliol de 2021 a
les 19:08
Actualitzat el
24 de juliol de 2021 a les
08:05
L’aventura de la jove estudiant egarenca de 16 anys a Malta ha acabat aquest divendres amb el retorn definitiu a casa. Laura Santfeliu, que havia marxat el passat 3 de juliol cap a aquest país, a una estada organitzada per l’empresa Sheffield per aprendre l’anglès, ha estat confinada durant dotze dies en unes condicions molt desfavorables, després que 24 persones del grup de 50 que hi van anar (la major part de Madrid i els altres de Barcelona i província), ella inclosa, donés positiu en les proves de la Covid.
L’expedició formada pels estudiants que estaven confinats (els que havien donat negatiu, ja havien tornat a casa), ha tornat en un avió que sortia de Malta a les 13.30 hores. Al voltant de les 16 hores, ha aterrat a Madrid on la van anar a buscar els seus pares en cotxe per tornar-la cap a Terrassa. La Laura explicava que els havien informat que, des de Madrid, només podien anar cap a casa en vehicles privats. “No podem anar en AVE ni amb res”, ha comentat.
Els seus pares han anat a Madrid en cotxe i, com explica la mare, fina Valls, “ens han recomanat que anem pel camí més curt i fent les mínimes aturades possibles”. La seva intenció és fer-li una PCR quan sigui possible i, amb tota la documentació que els hi donin anar al metge de capçalera per saber quin protocol han de seguir. En principi, però, segons la normativa espanyola, la Laura ja ha complert els dies de quarantena.
Gens agradables
Els dies de confinament a l’Hotel Bellavista de Bahia de Sant Pau, com va explicar la jove terrassenca a Diari de Terrassa, no van ser gens agradables i tots els estudiants van tenir moltes mancances per part del personal. La Laura va queixar-se de l’atenció i va comentar coses com que “per dinar ens donen un entrepà més petit que la meva mà” o que “no ens donen llençols nets, no netegen les habitacions i tampoc ens donen res per netejar-la nosaltres”. Unes condicions, deia, “lamentables”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PSC demana explicacions pels convenis de l’Ajuntament amb una entitat investigada per presumpte frau fiscal
-
Terrassa
Cau una xarxa de ciberestafadors que treballava des de Terrassa: més d'un milió d'euros defraudats
-
Terrassa
Restablert el pas de trens de l'R4 entre Castellbisbal i Molins de Rei després de l'atropellament d'una persona
-
Terrassa
El desafortunat comentari de Jordi Wild sobre Terrassa: "El català allà ha de ser com èlfic"
-
Terrassa
Donar sang tindrà premi amb un dorsal per a la Cursa Fanny Sallés
-
Terrassa
La Catedral del Sant Esperit acollirà l’ordenació diaconal de quatre nous servidors de l’Església