- Qüestionen l'aparcament exprés a Béjar
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
27 de juliol de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
26 de juliol de 2021 a les
22:17
Circular en bici abans no era fàcil, però ara tampoc ha millorat gaire la situació. L’associació BiTer, entitat que agrupa usuaris de la bici de Terrassa, es queixa de la indefinició que per a la circulació de ciclistes suposa la creció recent de les places d’aparcament a l’avinguda de Béjar.
El 14 de juliol, l’Ajuntament va destinar un dels dos carrils de circulació al vial Sud a crear 86 places d’aparcament exprés i 34 places d’aparcament per a motocicletes. BiTer aprova aquestes mesures “per afavorir el comerç d’aquest eix, les necessitats del veïnat i reduir l’aparcament incívic”, però destaca que les condicions de circulació per a la bicicleta en aquest vial “han empitjorat, encara que abans tampoc eren gaire amables”.
Ara, afirma, no queda clar si els ciclistes han de circular “per l’espai estret que queda entre els vehicles aparcats a l’àrea exprés i el carril de circulació” o han d’anar pel centre del carril restant de circulació com qualsevol altre vehicle. Totes dues opcions no són agradables per als ciclistes, diu l’entitat, que demana una solució “per convertir l’avinguda en un eix amable per als vehicles de la nova mobilitat (bicicletes i patinets elèctrics)” i proposa destinar un dels dos carrils de circulació del vial Nord “a un carril bici de doble sentit a tota l’avinguda”. Mentrestant, suggereix que es limiti la velocitat a 30 per hora i es pinti el pictograma per recordar que bicis i patinets poden circular pel centre del carril.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Un nou Vespreig arriba a Terrassa: música, comerç i restauració
-
Terrassa
L'Imserso omple les agències de viatges en el primer dia de reserva: "Ens agrada Benidorm per l'ambient"
-
Terrassa
Balanç del temporal de pluges a Terrassa: 40 litres, 45 llamps i 17 incidències
-
Terrassa
L’erosió del mur de la riera obre un esvoranc a l’avinguda del Vallès
-
Terrassa
Tot i les dificultats, arriba la Festa Major de Xúquer: "Sovint els veïns fem tasques que corresponen a l'Ajuntament"
-
Terrassa
Girona es fixa en Eco-Equip: "Ens interessa molt l'experiència de Terrassa amb la neteja"