Ketamina i pastilles d'èxtasi en un vehicle
Terrassa
Dos investigats per tràfic de drogues a Poble Nou
- Ketamina i pastilles d'èxtasi en un vehicle
ARA A PORTADA
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
-
Terrassa Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots" Pilar Màrquez
-
Terrassa Xavi Coral recorda l'11-S, 25 anys després: “Amb les xarxes socials, hagués estat molt més difícil d’informar” Arnau Fort
-
-
Terrassa El clam per un Portal de Sant Roc més verd i sense pàrquing: “És un espai perfecte per omplir d’arbres” Alejandro García
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
02 d’agost de 2021 a
les 18:07
La Policia Municipal ha imputat un delicte contra la salut pública, de tràfic de drogues, a dos individus enxampats dissabte al matí amb desenes de pastilles d'èxtasi i ketamina en pols.
El cos local va rebre a les 8.42 hores la trucada d'un testimoni que alertava de les molèsties ocasionades per un grup de joves que bevia alcohol i feia soroll a l'avinguda de les Arts, a Poble Nou-Zona Esportiva. Uns agents van veure que el grup d'individus es trobava al costat d'un vehicle que tenia les portes obertes.
Els policies van localitzar 33 pastilles d'èxtasi, amb un pes de 18,3 grams, a l'interior del turisme. També van trobar-hi 7,9 grams de ketamina en pols, un recipient amb marihuana i una petita bàscula. El cos local va obrir diligències penals en les que van quedar com a investigats els dos individus que estaven a dins del vehicle.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa, de la Diada catalana a la de l'Avi Emili
-
Terrassa
FOTOS | Arròs, marisc i cargols
-
Terrassa
Prodis trasllada el seu centre d'operacions: "No hi cabíem, era molt difícil demanar silenci"
-
Terrassa Detectats dos nous positius de pesta porcina africana que eleven a 386 els casos confirmats
-
Terrassa
FAQS | Alerta per temps extrem i feina: què diu la llei sobre anar o no a treballar?
-
Terrassa
Mor Cristóbal Colón, premiat l'any 2025 a Terrassa amb el Reconeixement Cecot a la Personalitat