Un conductor sense carnet queda encaixat entre vehicles
Un accident singular a Ca n'Anglada
- Un conductor sense carnet queda encaixat entre vehicles
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
27 de setembre de 2021 a
les 18:25
Actualitzat el
27 de setembre de 2021 a les
16:36
Estava encaixat entre dos vehicles i no podia sortir amb el seu. Cap endavant, cap enrere, i res. Donava cops a un cotxe i a l'altre, i va acabar amb el seu ocupant la calçada. Va arribar la policia i va comprovar que el conductor implicat en aquella escena no tenia carnet: va quedar imputat per un delicte contra la seguretat del trànsit. Els fets van ocórrer divendres passat a Ca n'Anglada.
Eren les 20.16 hores quan el sistema 112 va avisar la Policia Municipal d'un accident amb diversos vehicles implicats al carrer de la Mare de Déu de les Neus, a prop del de Sant Damià. Una dotació policial es va presentar en la zona indicada i va comprovar els fets: el cotxe causant de l'accident "havia quedat encaixat entre dos vehicles quan intentava marxar del lloc" i havia colpejat els altres automòbils diverses vegades fins a ocupar completament la via.
Els agents van constatar que el conductor no havia obtingut mai el carnet. Està imputat, doncs, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit. Resulta, segons la policia, que un altre vehicle involucrat en el curiós accident mancava d'assegurança i no tenia la ITV en vigor.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Guia de la Setmana Santa 2026 a la Catedral de Terrassa: horaris, actes i novetats
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa roden la gamma de set a la diada de Rams a Manresa
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa segellen la gamma mitjana de set a Sant Jaume dels Domenys
-
Terrassa
L'Hospital Unversitari de Terrassa incorporarà la cirugia robòtica a partir del maig
-
Terrassa
Més vespes i abelles a Terrassa: "No ens hem d'apropar ni intentar manipular-los"
-
Terrassa
Un fugitiu atrapat a Terrassa després de robar un camió a Granollers