Oncolliga celebra el Sopar Solidari contra el Càncer a Terrassa
La 29ena edició del Sopar Solidari tindrà lloc a l'Hotel Don Cándido a les 20:30 hores

- Oncolliga celebra el Sopar Solidari contra el Càncer a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 31 d’octubre de 2021 a les 19:27
Actualitzat el 01 de novembre de 2021 a les 11:15
La junta d’Oncolliga a Terrassa organitza un any més el tradicional Sopar Solidari Contra el Càncer a la ciutat, que enguany celebra la 29ena edició. El sopar tindrà lloc el 26 de novembre a les 20.30 hores en un escenari nou d'aquesta edició, l'Hotel Don Cándido de Terrassa, a la Rambleta del Pare Alegre, 98. Normalment el sopar tenia lloc al Centre Cultural, ara anomenat Factoria Cultural.
El preu del tiquet solidari és de 60 euros per persona i l’import de les donacions es destinarà per ajudar persones amb càncer, així com els seus familiars.
Oncolliga és una entitat sense ànim de lucre que té per finalitat principal l’atenció psicosocial a persones amb càncer i als seus familiars. L’entitat realitza la seva activitat a les diferents comarques de Barcelona i té la seu a la ciutat de Terrassa.
Entre els seus programes d’actuació hi ha el suport i acompanyament en el procés de la malaltia, el suport psicològic al malalt i a la família, l’atenció social, el servei d’ajuda a domicili, el préstec de material clínic, l’assessorament dietètic i l’ orientació jurídica i laboral.
Notícies recomenades
-
Terrassa L'escola Pau Vila Dinarès celebra 50 anys
-
Terrassa Plenari de tancament del Consell de la Infància de Terrassa
-
Terrassa Trucades 'spam': d'aquesta manera pots deixar de rebre tants intents d'estafa
-
Terrassa L'Ajuntament asfalta 11 trams de carrers de Terrassa en el que portem de juny
-
Terrassa Les autoescoles, al límit a Terrassa
-
Terrassa Un retrat de la nova generació