Cicle d'actes contra les violències masclistes
L'alumnat serà un dels principals destinataris del programa

- Cicle d'actes contra les violències masclistes
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2021 a les 19:19
Actualitzat el 06 de novembre de 2021 a les 13:26
L’alumnat és un dels principals destinataris de la campanya #Niunamés, organitzada per l’Ajuntament de Terrassa, la Comissió 8 de Març i altres entitats i grups de dones. El programa inclou concentracions, la constitució de la Taula contra les Violències Masclistes i tallers.
La regidora de Polítiques de Gènere, Núria Marín, ha presentat avui la campanya, concebuda per commemorar el Dia Internacional contra les Violències Masclistes, que se celebra el 25 de novembre. Enguany es commemorarà a Terrassa de manera especial. La iniciativa “se centra en les noves formes de violències que es recullen i reconeixen a la llei 17/2020, de 22 de desembre, de modificació de la Llei 5/2008, del dret de les dones a eradicar la violència masclista”, indica el Consistori.
Divendres vinent es farà una formació per a professionals sobre les violències en entorns digitals i dissabte 13 de novembre, una xerrada sobre “dones sordes i violències masclistes”. El programa continuarà dilluns 15 de novembre amb un cinefòrum i dijous, amb una nova xerrada.
Una mostra de llibres temàtics, una xerrada sobre el suport necessari per denunciar, un concert, obres de teatre, murals, una taula rodona, un seminari sobre l'atenció policial a les víctimes i un parell de tallers sobre ciberseguretat completaran un cicle que inclourà tallers específics adreçats a l’alumnat d’educació primària, secundària, batxillerat, cicles formatius i altres.
Notícies recomenades
-
Terrassa Els gats negres al debat polític: l'oposició demana explicacions sobre la mesura
-
Terrassa Mor l'empresari Òscar Daunis a l'edat de 64 anys
-
Terrassa Terrassa reuneix experts europeus per avançar en la gestió d’emergències climàtiques
-
Terrassa Intercepten un vehicle que fugia pel centre de Terrassa i hi troben una arma blanca i un patinet robat
-
Terrassa Terrassa bonifica la tarifa social de l’aigua a més de 2.000 famílies en la factura d’ús domèstic
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa brillen a la Diada dels Castellers de Sants