- Cicle d'actes contra les violències masclistes
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de novembre de 2021 a
les 07:08
Actualitzat el
06 de novembre de 2021 a les
11:11
Les grades noves del passeig del Vapor Gran, darrera dels tobogans, acolliran aquest disssbte la festa del Districte 1, que inclourà actuacions de música i dansa i una xocolatada, a més de carpes d'informació de les 13 entitats que integren el Consell Municipal del Distrcite 1.
Les activitats es desenvoluparan entre les 10 i les 13 hores i comptaran amb les actuacions de música i dansa del Centre d'Educació Musical /CEM), amb les orquestes i cors de petits, Cor Jove i Orquestra de Grau Professional, Amunt i Crits, l'Escola de Ballet Marta Bros i Flawless Dance School.
Més de 200 nens i nenes i joves d'entre 8 i 18 anys participaran en la festa, pensada per "generar sinèrgies entre les activitats i diferents formacions musicals de la ciutat" i adreçar-se a un públic jove "que no està fidelitzat" i a altres segments de població que ja són seguidors dels esdeveniments musicals tradicionals de Terrassa.
Els organitzadors, sota l'entitat Amics de la Música de Terrassa, volen també reforçar "la identificació dels ciutadans amb els entorns immediats de música local", millorar la identitat de la ciutat "i fomentar una imatge positiva i diversificada de l'activitat musical" que no se circumscrigui al Festival de Jazz.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La plaça que ha vist cremar més de 60 bèsties, en fotos
-
Terrassa
Els Serveis Socials redueixen de 63 a 15 dies l’espera per a una primera visita
-
Terrassa
Nou persones denunciades per fer "botellot" a Terrassa: "El descans del veïnat i la convivència s’han de respectar"
-
Terrassa
Els sabors de proximitat omplen el Vapor de Prodis
-
Terrassa
Es descobreixen els detalls del comiat de Marc Ribas al "Joc de Cartes": "Sap que el programa queda en bones mans"
-
Terrassa
Un famós influencer firma pel Club Natació Terrassa: “Us agradaria una sèrie de la meva temporada?”