Protegeixen el Pessebre de Terrassa amb una placa de metacrilat
L'Ajuntament ha col·locat la placa amb intenció d'evitar possibles altercats a les figures del pessebre, i la mantindrà fins a la retirada d'aquest de la Plaça Vella

- Protegeixen el Pessebre de Terrassa amb una placa de metacrilat
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 12:59
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 18:42
L'Ajuntament de Terrassa ha col·locat el matí d'aquest dimarts una placa de metacrilat transparent davant les figures del pessebre oficial de la Plaça Vella, per protegir-les de possibles altercats i evitar que es malmetin les figures.
L'acció ha estat motivada pels robatoris de diverses peces del diorama durant les passades setmanes, inclosos el nen Jesús, Sant Josep i la mula. L'última, però, va ser trobada a l'Alzina del Sal·lari fa dos caps de setmana i va ser retornada al seu lloc, al pessebre.
La intenció és mantenir la placa de metacrilat fins a la retirada del pessebre, ja fins l'any vinent. Tot i la implementació de la placa de protecció, l'Ajuntament manté la vigilància nocturna per al pessebre, contractada arran dels robatoris. Cada nit hi ha un vigilant a la Plaça Vella que s'encarrega del pessebre i també de les parades de la Fira de Santa Llúcia.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana