Terrassa anul·la la festa de Cap d'Any al Raval
La situació epidemiològica ha portat a cancel·lar la festa popular

- Terrassa anul·la la festa de Cap d'Any al Raval
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2021 a les 12:39
Actualitzat el 20 de desembre de 2021 a les 15:52
Terrassa no tindrà finalment festa de Cap d'Any al Raval de Montserrat. Tot i que l'Ajuntament preveia que aquest any es pogués recuperar la revetlla al carrer (l'any passat no n'hi va haver), la situació epidemiològica ha portat a la decisió de no celebrar-la com a mesura de seguretat.
El Departament de Salut recomana evitar aglomeracions de gent en aquesta sisena onada de la Covid-19 i el Consistori ha optat per cancel·lar la festa popular de Cap d'Any.
La celebració per acomiadar el 2021 i donar la benvinguda el 2022 havia de començar a les 23.30 hores. Estava previst que hi hagués música i ball amb una sessió de DJ fins a les 2 hores.
L'Ajuntament ja havia explicat que la festa es faria d'acord amb les mesures aprovades pel Procicat. Ara ha decidit anul·lar-la.
Notícies recomenades
-
Terrassa Apareix a Terrassa un home de 81 anys desaparegut a Alcarràs
-
Terrassa Terrassa Centre celebra l'aniversari dels Gegants Vells i Nous amb un joc de preguntes
-
Terrassa La perspectiva de gènere, en la recerca a les ciències de la salut
-
Terrassa L'escola Pau Vila Dinarès celebra 50 anys
-
Terrassa Plenari de tancament del Consell de la Infància de Terrassa
-
Terrassa Trucades 'spam': d'aquesta manera pots deixar de rebre tants intents d'estafa