Els bombers localitzen una dona perduda a la Mola
La dona de cinquanta-tres anys s'havia desorientat mentre passejava el gos. Va avisar els Bombers de la Generalitat a les 15:30 hores
- Bolca un cotxe a la C-58 sortint de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2021 a les 12:59
Actualitzat el 26 de desembre de 2021 a les 22:18
Els Bombers de la Generalitat van treballar ahir 25 de desembre a primera hora de la tarda en la recerca d’una dona de cinquanta-tres anys que s’havia perdut mentre pujava la Mola amb el seu gos. Va ser la mateixa dona que va alertar els Bombers a les 15.30 hores, informant que s’havia desorientat i no trobava cap camí de retorn.
Immediatament, es van activar una dotació terrestre i l’helicòpter del servei, en què hi anaven efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE). La dona s’havia perdut en una zona amb molta vegetació, però a requeriment dels Bombers va poder enviar la seva ubicació a través d’un servei de missatgeria. Amb aquesta informació, els Bombers la van localitzar sana i estàlvia i la van poder evacuar en helicòpter fins a Can Pobla. Un membre del GRAE va baixar a peu amb el gos, també il·lès.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"